Javna rasprava o uticaju mosta u produžetku Bulevara Evrope na životnu sredinu završila se burno, raspravom između izrađivača studije, aktivista i građana koji su došli da "podrže gradnju mosta".
Gledala sam prenos javne rasrpave i nisam mogla da verujem koji bezobrazluk, nestručnost i neznanje vladaju preko ljudi koji sede na najodgovornijim funkcijama. Zašto udruženja ne podnesu krivične prijave protiv odgovornih, načelnika uprava, direktora zavoda i svih koji su učestvovali u lancu izdavanja dozvole bez procene uticaja na životnu sredinu, suprotno zakonu, i ti ljudi zaista moraju odgovarati, bez obzira koliko god da ih štiti vlast.
Motorni saobraćaj je osnovni problem i razlog zašto se ovaj most pravi, zašto se uništava zelenilo, stvara izvor aerozagađenja, buke. Svaki dan motorni saobraćaj guta metar po metar grada, parking po parking, nestaje zelenilo, a zahtevi za parkingom su sve veći.
Grad mora hitno da radi na demotorizaciji, da protera automobile iz centra, da uvede žute trake, podstiče upotrebu bicikla, a na to treba da ukažu pre svega urbanisti, saobraćajni inženjeri i ekolozi i da daju viziju drugačijeg grada.
Организатори јавне расправе и лица која су одговарала на питања су најбољи доказ колико се закон све време крши, колико га надлежни органи локалне самоуправе крше (Градска управа за урбанизам), а одмах су се ту умешали и републички и покрајински органи без икаквог разлога. Ради се о закону који мора да се поштује, изнад закона није ни један ниво власти, па ни републички ни покрајнски органи односно институције. Срам вас било, сви ваши одговори су само доказ да тужилаштво под хитно мора да реагује и да покрене кривичне поступке по службеној дужности, јер ако то не учине они ће једног дана за то морати да сносе консеквенце. Срамота какво безвалшће влада у Новом Саду, јер је Вучевић уништио све што је било добро, увео једно бахато безакоње у све институције града, довео своје полуписмене послушнике на најодговорније функције да би се корупција реализовала и да би се радило шта се хоће у интересу једне партије и у интересу одређене групе људи.
Donekle razumem ove sto pricaju da se moglo izbeci krcenje dela sume za izgradnju pomocnog mosta. Mozda su i nasi zakoni losi pa je moguce odraditi pripremne radove bez procene. Ne znam da li bi i da su gradili sa barzama isekli vecinu stabala jer taj most ipak mora nekuda da prodje... Sto se tice izgradnje naselja na mestu mornarice ne vidim neki problem. Ta lokacija je fenomenalna za zivot. Bilo bi dobro da to naselje bude humano - da ima dovoljno igralista, zelenih povrsina, parkinga... Ima i dosta primedbi koje ne razumem (sto ne znaci da sam u pravu). Radujem se sto ce Bulevar biti rasterecen jer zivim blizu. Radujem se i novom mostu. Nadam se da ce ih biti jos (kod Futoga, kod Nestina).
Realno,
ljudi iz Kamenice su navikli na blizinu različitih puteva i ne smeta im :) Kroz Kamenicu prolazi i regionalni put, i dve obilaznice , decenijama pruga kroz celo mesto prevozila cement iz Beočina...
Samo što više ovi iz Kamenice neće da tolerišu ovima iz grada da "građanima" budu korpa za otpatke za Prvi maj i svako roštiljanje tokom kojeg unerede deo prirode za koju se bore, al samo kad je sa bačke strane.
Niko od ,,zaštitnika prirode,,i ptica nespominje ,,vikendice,, na Kameničkoj adi.Pa zar se nenarušava gnežđenje ptica u blizini vilendaša? Izgleda da i tu neko štiti nečije interese.
Gde su bili "zaštitari" prirode kada je krčeno priobalje i kada je posečeno tri puta više stabala,radi izgradnje divljeg naselja.Mnogi stanovnici tog naselja i sada zimi seku drva radi ogreva.
Most je potreban, ali bi svaka odgovorna vlast vodila računa o tome da se što manje uništava priroda i ugrožava živi svet. Poseban je zločin što se on gradi preko Ribarca, Štrand je već uništen jednim mostom, sada će i drugi deo obeležja Novog Sada biti unakažen, da ne govorimo o silnom betonu koji će zakrčiti pola grada. I nikom ništa, teraj dalje uporno, ne obazirući se na stavove većine stanovnika Novog Sada. A veće gluposti od giga mega naselja u tom delu grada nema. To će biti Novi Sad u vodi, čitav Liman je na pesku, nasipan godinama da bi se tle kultivisalo i kuće su građene na posebnim temeljima. I sada su u lošem stanju, neodržavane, takve će biti i nove zgeade, kao i ostale izgrađene u novije vreme. A sve zbog alavosti za novcem.
Vlast SNS-a pravi veliku glupost što hoće da gradi most pored mosta Slobode, umesto negde kod Begeča na primer. Ja sam protiv gradnje tog mosta na Šodrošu. Ali ovo što Aktivisti taj most nazivaju "Kineski most" je po meni bezobrazluk !
Kakve ima veze ko su radnici koji izvode radove, jesu li to Kinezi ili Afrikanci ili Amerikanci ? Kinezima je plaćeno i oni grade gde im se kaže, nisu oni odgovorni za lokaciju. Odgovornost za lokaciju mosta je na SNS-u, a pare za gradnju su Srpske, od koga je uzet kredit takođe nije bitno.
Ponoviću za mene je nazvati taj most "Kineski most" bezobrazluk i neopravdano petljanje strane države Kine sa nečim što nema veze , aktivisti bavite se SNS-om
Prirodi a ne betonu, već ga ima dovoljno, što ne poprave ono što već postoji nego gledamo rušenje mostova i pucanje 3milimetarskog asfalta...i prepravku kocki po BGu non stop, pola juga nema puteve i kanalizaciju itd
Jel ova ekipa sto protestvuje za sve zivo vise realna? Preterase ga stvarno! Prestanite da unosite defetizam! Bas me briga za sns i ostale, ali daj vise bre i most vam smeta
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO, VIDEO: Burna javna rasprava o uticaju novog mosta na životnu sredinu u Novom Sadu
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•06.07.2023.
•08:17 > 11:13
Komentari 26
Mirjana
Zebra
Marko
Grad mora hitno da radi na demotorizaciji, da protera automobile iz centra, da uvede žute trake, podstiče upotrebu bicikla, a na to treba da ukažu pre svega urbanisti, saobraćajni inženjeri i ekolozi i da daju viziju drugačijeg grada.
Perikle
Pokrivaju apsolutno sve! Svaka čast!
===*??*)
@Milan
Radnička klasa
Milan
Colin
Musaka
ovi iz kamenice
ljudi iz Kamenice su navikli na blizinu različitih puteva i ne smeta im :) Kroz Kamenicu prolazi i regionalni put, i dve obilaznice , decenijama pruga kroz celo mesto prevozila cement iz Beočina...
Samo što više ovi iz Kamenice neće da tolerišu ovima iz grada da "građanima" budu korpa za otpatke za Prvi maj i svako roštiljanje tokom kojeg unerede deo prirode za koju se bore, al samo kad je sa bačke strane.
Petar
Dušan l
Map
Liman
podrska iz rusije
Most da - ali na drugom mestu - uzvodno!
sale
Bljak
Šodroš ?
Kakve ima veze ko su radnici koji izvode radove, jesu li to Kinezi ili Afrikanci ili Amerikanci ? Kinezima je plaćeno i oni grade gde im se kaže, nisu oni odgovorni za lokaciju. Odgovornost za lokaciju mosta je na SNS-u, a pare za gradnju su Srpske, od koga je uzet kredit takođe nije bitno.
Ponoviću za mene je nazvati taj most "Kineski most" bezobrazluk i neopravdano petljanje strane države Kine sa nečim što nema veze , aktivisti bavite se SNS-om
Musaši
NS
Nena
Ekolog
Novosadjanin
Brajan
I ja sam!!!!
/
i sta je postignuto
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H